SiegenTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platPelbagai langkah untuk memastikan pem

  • masa pelepasan:2024-04-19 11:04:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:569
  • Penerangan pantas:

    Siegen,The&# quo; Lif berbilang; Ia dijangka untuk diletakkan dalam operasi pengadilan untuk pertama kalinya pada . Manufattur

Kandungan artikel

The&# quo; Lif berbilang; Ia dijangka untuk diletakkan dalam operasi pengadilan untuk pertama kalinya pada . Manufattur lif rumah profesional dengan jaminan kualiti, syarikat profesional, bekalan tepat waktu, dan keutamaan-keutamaan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!

Keukuran elevator dan escalator shafts (III)

SiegenBergantung pada apa keselamatan lif?

Teknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris, berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin, aras yang tepat, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin, saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini, tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.

Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.

Apabila bekalan kuasa normal dimatikan,SiegenPembuat flipper automatik, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.


SiegenTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak



Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.

Sebagai orang lif, mari kita bercakap tentang pengetahuan keselamatan lif dan lif: lif yang kita gunakan sekarang termasuk lif penumpang jenis kotak, dan lif kargo yang ditentukan. lif kargo yang ditentukan dipasang kerana keperluan istimewa, Pastikan mengikut arahan keselamatan ketika naik lif. Jangan berkumpul atau bermain-main mari kita lihat pengetahuan keselamatan lif penumpang jenis kotak dan escalator: apabila kita mengambil escalator pegang lif dengan kuat, memasang tali kasut anda, dan menghindari mendapat mereka ditangkap.

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

Kesimpulan ujianUrus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal, standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.

b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin, saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini, tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.

The&# quo; Lif berbilang; Ia dijangka untuk diletakkan dalam operasi pengadilan untuk pertama kalinya pada . Manufattur lif rumah profesional dengan jaminan kualiti, syarikat profesional, bekalan tepat waktu, dan keutamaan-keutamaan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!


SiegenTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak



Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, tentu saja, situasi ini jarang berlaku. Ia biasanya berlaku di lif yang dalam gangguan untuk masa yang lama. Orang di dalam lif patut mengambil beberapa tindakan perlindungan untuk menghindari cedera serius. Pada masa yang sama terdapat penimbal di bawah slot lif untuk mengurangi kelajuan kesan apabila ia jatuh, jadi kemungkinan kemalangan mati sangat rendah. Tujuan untuk mengambil tindakan perlindungan adalah untuk mengelakkan kesan saat pendaratan lif daripada menyebabkan kerosakan pada otak manusia, tulang belakang dan jantung.

Apabila memakai sepatu tinggi, berhati-hati untuk tidak melangkah pada ruang antara pedal, kerana tidak memakai kasut lebih mungkin akan dicekik oleh piring gigi.

The&# quo; Lif berbilang; Ia dijangka untuk diletakkan dalam operasi pengadilan untuk pertama kalinya pada . Manufattur lif rumah profesional dengan jaminan kualiti, syarikat profesional, bekalan tepat waktu, dan keutamaan-keutamaan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!

SiegenUntuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.

Lubang untuk kemaskini lif lama: ukuran luang lif lama sama dengan luang yang baru saja dibina. Apabila lif lama belum digunakan, cuba mendapatkan data yang berkaitan diluar shaft, seperti saiz bilik mesin tinggi lantai, dan saiz jaring pintu terbuka. Ada dua situasi ketika lif lama belum digunakan: a. Bila lif lama boleh bermula: dalam kes ini, teknik lif mesti bekerja sama dalam mengukur shaft! Dan pastikan untuk memperhatikan keselamatan! Teknik lif membuka pintu lorong di tingkat pertama dan memulakan operasi penyelamatan untuk memandu kereta di atas tingkat kedua. Pegawai pengukuran membuka pintu lantai di tingkat pertama untuk mengukur data lubang, memperhatikan rekaman saiz lubang dan struktur dinding tingkat pertama, seperti sama ada pintu lorong ditengah, sama ada ada kurungan, sama ada ada struktur istimewa di dinding shaft, ruang antara sinar cincin, dan kedudukan bahagian-bahagian terlibat. KemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemudia, pipipiyang yang mengumengumengu, pipipipiyang yang mengumengumengu di tingtingtingtingtingtingtingtingtingtinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghing ( kesekesePergi.


BuseresereMaklumat produk lain
  • TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

    TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

  • PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

    PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

  • PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

    PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

  • PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

    PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

  • KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

    KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

  • KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

    KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

  • KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

    KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

  • DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

    DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

  • segera:Peringatan: Maklumat SiegenTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platPelbagai langkah untuk memastikan pem memberi anda SiegenTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platPelbagai langkah untuk memastikan pem oleh syarikat kami, perkhidmatan SiegenTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platPelbagai langkah untuk memastikan pem dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SiegenTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platPelbagai langkah untuk memastikan pem, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SiegenTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platPelbagai langkah untuk memastikan pem. SiegenTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platPelbagai langkah untuk memastikan pem di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SiegenTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platPelbagai langkah untuk memastikan pem, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!