ProuskovJembatan boarding platform pemuatan bekasCadangan jenama

  • masa pelepasan:2024-04-18 10:06:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:207
  • Penerangan pantas:

    Prouskov,Tidak memahami syarat operasi paksi. Jika and a memahami beberapa prinsip dasar dan tiga elemen yang membawa kepada keja

Kandungan artikel

Tidak memahami syarat operasi paksi. Jika and a memahami beberapa prinsip dasar dan tiga elemen yang membawa kepada kejayaan, anda boleh memastikan bahawa anda dalam bentuk kerja yang baik untuk masa yang lama. Pemeriksaan sebelum menggunakan jambatan paparan bimbit: Semak jika valv pembuatan minyak ketat. Guna jambatan paparan bimbit: Guna pompa tangan untuk meningkatkan jambatan paparan ke kedudukan dan tinggi yang diperlukan; Place the tongue plate on the box and connect the safety chain to the box; Letakkan topeng roda dalam kedudukan yang sesuai di sebelah ban; Lepaskan valv pembuatan minyak manual untuk membuat silinder minyak dan roda dalam keadaan semulajadi, membuat mereka dalam keadaan tenang; Selepas persiapan di atas selesai, dermaga, gudang kilang, dan tempat lain dengan volum kargo yang tinggi tetapi tidak selesa untuk membuat platform kargo. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.

ProuskovFungsi: Memuatkan yang sesuai, kestabilan yang kuat,ProuskovJembatan pengangkutan yang tetap, dan biaya perbaikan yang rendah. Sesuai untuk pelbagai kenderaan pada memuatkan dan memuatkan laman dan kadang-kadang dengan lalu lintas relatif sibuk. Loading and unloading channels, fixed hydraulic boarding bridge lifting channels, unloading channels: anti slip equipment: This equipment is welded from steel plates and the fixed hydraulic boarding bridge can effectively achieve anti slip function, safe and reliable. Jembatan boarding hidraulik yang dihasilkan oleh syarikat adalah jualan terbaik di kawasan seperti negara. Sama ada mereka adalah produk independen atau agensi, mereka kini telah mencapai gred atas diantara produk negara yang sama. Jembatan boarding hidraulik tetap dalam dipercayai dan disokong oleh kilang pemprosesan makanan. Dengan bertahun-tahun pengalaman dalam menghasilkan dan mengedarkan produk mekanik, jembatan boarding hidraulik tetap tersedia bagi anda untuk memilih. kilang bridge boarding profesional menjamin keselamatan transaksi dan jauh dari profesi yang sama.

Semasa turun jambatan naik, semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.

TalcaMenurut penemuan maklumat, kira-kira % kesalahan dalam sistem hidraulik paksi tetap disebabkan oleh jangkitan minyak. Oleh itu, berbagai kaedah analisis digunakan untuk mengenalpasti komposisi dan graviti khusus pollutant dalam minyak, yang boleh diagnosis kesalahan dan darjah pencemaran minyak hidraulik dalam sistem hidraulik paksi tetap. Pemotong kawalan kereta yang diletak meningkatkan kualiti pemotong, menyimpan kerja, meningkatkan efisiensi kerja, tanpa sebarang bahaya keselamatan; Boleh membentuk bentuk tumbuhan yang berbeza. Digunakan untuk mengukir tanaman hijau jalan.

Jembatan trak besar berfungsi lebih baik sebagai jembatan penerbangan hidraulik antara trak besar dan forklift elektrik semasa memuatkan, memuatkan, pengangkutan, dan pengangkutan. According to classification, it can be simply divided into mobile boarding bridges and fixed boarding bridges. Mobile boarding bridges are also divided into mechanical boarding bridges and hydraulic boarding bridges. Fixed boarding bridges are generally divided into hydraulic boarding bridges, airbag boarding bridges (also known as pneumatic boarding bridges or airbag boarding bridges) simple boarding bridges or mechanical boarding bridges.

Untuk menghindari kemalangan yang mungkin berlaku di dalam jambatan penerbangan semasa turun. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan. Semasa menggunakan jambatan naik, jika ia digunakan dengan betul menurut arahan dan peraturan, pemeliharaan biasa patut dilakukan di jambatan naik, yang boleh memperlambat penuaan jambatan naik dan memperpanjang hidup perkhidmatannya. Memperbesarkan nilai jambatan naik.


ProuskovJembatan boarding platform pemuatan bekasCadangan jenama



Lepaskan butang permulaan, dan papan sirkuit akan ditempatkan di belakang trak. Selepas selesai langkah di atas, ia boleh dimuatkan dan dimuatkan.

Tekan tangan angkat untuk mengangkat jambatan papan atas bawah kereta. Apabila kenderaan ditempatkan lepaskan valv kembali, turunkan jambatan papan dan meliputi piala bibir dengan lancar ke belakang kenderaan. Amankan jambatan papan dan kenderaan dengan rantai. Pada titik ini, sistem hidraulik tidak berada di bawah kekuatan dan boleh mula bekerja. Selepas kerja rumah selesai, lepaskan rantai tetap, tekan tangan untuk mengangkat jambatan papan, memandu kenderaan pergi, dan tetapkan semula jambatan papan. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gerakkan ke dalam kenderaan.

Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan.

Development CurriculumPenjagaan dan penjagaan harian jambatan penerbangan hidraulik memerlukan pegawai yang ditugaskan untuk periksa secara peribadi struktur kurungan dan panel dekoratif untuk keadaan yang baik. Minyak dan mentega ditambah ke gudang dan komponen setiap bulan. Bahagian yang terluka secara peribadi diperiksa, dipelihara, diperbaiki, dan diganti setiap bulan, terutama untuk komponen yang sering bergetar dan memakai kuat. Selain itu, untuk wayar, perhatian istimewa perlu diberikan kepada komponen ini, Peribadi periksa sama ada kabel sudah tua dan sama ada ada ada kerosakan atau kebocoran. Ia diperlukan untuk menggantikan wayar yang tua pada masa yang tepat untuk mencegah kerosakan peribadi disebabkan kebocoran. Lift bekalan kilang patut dipilih sebanyak yang mungkin dengan struktur pemasangan sederhana, penggunaan yang sesuai, kapasitas pembawa muatan besar, dan keuntungan-keuntungan tinggi, untuk memenuhi keperluan penggunaan yang dijangka.

Ambil langkah-langkah anti basah untuk mencegah peralatan daripada menjadi basah dalam hari hujan dan salji.

Jadi bagaimana jambatan boarding berfungsi?


ProuskovJembatan boarding platform pemuatan bekasCadangan jenama



Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini.

Biaya adalah masuk akalPemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis kilang jambatan boarding dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Mengadopsi komponen penyegelan yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Adopting imported integrated modular hydraulic station, with good sealing performance and long service life; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Ada tongkat sokongan yang memastikan keselamatan pegawai penyelamatan masuk ke dalam jambatan naik untuk penyelamatan.

Afterwards, before the operation of the equipment (shè bè i), inspect the condition of the rotating grease (grease), check the condition of the rotating support gear (Gear), and immediately handle any abnormalities (ch ǔ l ǐ). Persekutuan kualiti kilang pengangkutan profesional, syarikat profesional bekalan tepat masa, keuntungan-keuntungan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar, selamat datang untuk membeli!

[UNK][UNK]. Muat dan membuang jembatan bimbit: digunakan di tempat tanpa memuatkan dan membuang platform atau di mana memuatkan dan membuang barang bimbit diperlukan. Jika tidak ada platform memuatkan dan memuatkan pada laman logistik, sebagai tindakan pembaikan, jambatan boarding bimbit adalah penyelesaian yang sangat sesuai. jambatan boarding bimbit sama dengan cerun struktur besi bergerak, dan forklift juga boleh memandu secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi muatan dan unloading batch. Apa yang perlu saya lakukan jika silinder hidraulik paksi boarding bocor minyak? Cilinder hidraulik adalah komponen relatif penting dalam peralatan hidraulik, bertanggungjawab untuk mengangkat dan menurunkan kerja peralatan. Apabila ada kebocoran minyak dalam silinder hidraulik, semua orang harus menganggapnya serius.

ProuskovIt is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, high usage frequency, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

Panjang rantai boleh ditetapkan boleh berhubung dengan trak,Prouskovpelayar dock, membuat jambatan boarding dan trak sentiasa ketat.

Produk jambatan hidraulik bergerak yang dihasilkan oleh Jinan Taisheng menggunakan kuasa hidraulik manual, tanpa perlukan bekalan kuasa luaran. Hanya satu orang yang boleh operasikannya untuk mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat barang menyimpan masa dan sumber manusia. Ia boleh mengurangi jumlah besar tenaga kerja untuk perusahaan, menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat kelajuan sirkulasi barang,ProuskovJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggi, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo bersama dengan forklift. Dan ia boleh disesuaikan mengikut model kenderaan yang berbeza dan perubahan tinggi kenderaan semasa proses muatan. Lebih luas digunakan dalam pengangkutan dan persiapan kilang kimia besar, pengangkutan barang di pusat distribusi logistik, dan penggunaan muatan hidraulik bimbit dan lepaskan jembatan dalam pelbagai logistik atau perusahaan industri dan tambang. Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.


BuseresereMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat ProuskovJembatan boarding platform pemuatan bekasCadangan jenama memberi anda ProuskovJembatan boarding platform pemuatan bekasCadangan jenama oleh syarikat kami, perkhidmatan ProuskovJembatan boarding platform pemuatan bekasCadangan jenama dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ProuskovJembatan boarding platform pemuatan bekasCadangan jenama, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ProuskovJembatan boarding platform pemuatan bekasCadangan jenama. ProuskovJembatan boarding platform pemuatan bekasCadangan jenama di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ProuskovJembatan boarding platform pemuatan bekasCadangan jenama, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!