San Jose PinulaMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanPrestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap y

masa pelepasan:2022-11-01 14:16:57 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:769

Petua teras:San Jose Pinula,Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:Tindakan perlindungan untuk meme

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

San Jose PinulaApa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

BuhusiTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah,San Jose PinulaTeknologi pengubah terbenam minyak, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.


San Jose PinulaMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanPrestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap yang baik tahun ini



Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Pembuat Transformer

Mod wayar pengubah jenis kering:

Rakomendasi dan konsultasiKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.


San Jose PinulaMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanPrestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap yang baik tahun ini



& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Kualiti tertinggiShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah untuk mencapai tujuan keselamatan, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama),San Jose PinulaPenukar Grid Keadaan, dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

San Jose PinulaApabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Penghakiman cacat pengubah kuasa

Syarikat pengubah jenis kering

Hak cipta dan notis:
1. San Jose PinulaMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanPrestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap y yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat San Jose PinulaMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanPrestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap y, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan San Jose PinulaMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanPrestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap y adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian San Jose PinulaMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanPrestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap y mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Busereseremengesyorkanberita
BuseresereBerita terkini