Le FrancoisPengubah kotak 500Cara membongkar

  • masa pelepasan:2022-10-31 08:34:04
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:235
  • Penerangan pantas:

    Le Francois,Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikSyarikat pengubah jenis keringLe FrancoisBagaimana untuk membuat minyak u

Kandungan artikel

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Syarikat pengubah jenis kering

Le FrancoisBagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

WestrothSegel kebocoran minyak

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.


Le FrancoisPengubah kotak 500Cara membongkar



Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Harga yang adilSyarikat pengubah minyak terjun

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.


Le FrancoisPengubah kotak 500Cara membongkar



Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit proses potong cip besi,Le FrancoisHarga pengubah 1000 KVA, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Kost pembolehubahKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Keperlawanan mendarat, the main body and accessories of the transformer are all normal,Le FrancoisHarga pengubah kotak 1600KVA,Le FrancoisPengubah bekalan kuasa, and the transformer will turn to all normal operation.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

BuseresereMaklumat produk lain
  • Prouskov8 ton jambatan naik bergerakApakah jenis dan fungsinya

    Prouskov8 ton jambatan naik bergerakApakah jenis dan fungsinya

  • ProuskovPlatform penangkapan panggung teaterBagaimana pasaran industri harus pergi?

    ProuskovPlatform penangkapan panggung teaterBagaimana pasaran industri harus pergi?

  • San Juan de DiosKeuntungan pengubah jenis keringApakah langkah berjaga-jaga

    San Juan de DiosKeuntungan pengubah jenis keringApakah langkah berjaga-jaga

  • MessinaPlatform hidraulik tetapPengilang terkenal

    MessinaPlatform hidraulik tetapPengilang terkenal

  • MessinaHarga Jembatan NaikBagaimana kita memilih mengikut keperluan kita sendiri?

    MessinaHarga Jembatan NaikBagaimana kita memilih mengikut keperluan kita sendiri?

  • UlmJembatan pengangkutan yang tetapSkop permohonan akan diperbaiki

    UlmJembatan pengangkutan yang tetapSkop permohonan akan diperbaiki

  • UlmAutomatic aluminum alloy lifting platformStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

    UlmAutomatic aluminum alloy lifting platformStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

  • UlmPlatform penangkapan tahapDokumen berkualiti

    UlmPlatform penangkapan tahapDokumen berkualiti

  • segera:Peringatan: Maklumat Le FrancoisPengubah kotak 500Cara membongkar memberi anda Le FrancoisPengubah kotak 500Cara membongkar oleh syarikat kami, perkhidmatan Le FrancoisPengubah kotak 500Cara membongkar dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Le FrancoisPengubah kotak 500Cara membongkar, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Le FrancoisPengubah kotak 500Cara membongkar. Le FrancoisPengubah kotak 500Cara membongkar di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Le FrancoisPengubah kotak 500Cara membongkar, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!